چاقی 6 گروه را مبتلا می‌کند - گروه بین‌المللی آگاهان
اخبار و مقالات

چاقی ۶ گروه را مبتلا می‌کند

fat-man

کارشناسان سلامت شش تیپ مختلف از افراد چاق را شناسایی کرده و معتقدند که شناسایی این تیپ‌ها برای مقابله موثرتر با چاقی سودمند است.

در یک مطالعه جدید کارشناسان افرادی را که شاخص توده بدنی (BMI) آنها ۳۰ یا بیشتر بوده به گروه‌های مختلف شامل مردان معتاد به الکل، زنان جوان سالم، افراد میانسال مضطرب و غمگین، افراد مسن ثروتمند و سالم، افراد مسنِ شاد اما بیمار به لحاظ جسمی و همچنین افرادی با وضعیت بهداشتی نامطلوب دسته‌بندی کردند.

متخصصان علوم پزشکی دانشگاه شفیلد با انتشار این مقاله در مجله بهداشت عمومی تاکید کردند: به کارگیری روش‌های مختلف و متناسب برای هر گروه می‌تواند به استفاده بهینه از بودجه‌های اندک برای درمان افراد مبتلا به عارضه چاقی کمک کند.

به گزارش روزنامه گاردین، کارشناسان با بررسی اطلاعات شخصی بیش از ۴۰۰۰ داوطلب ۱۶ تا ۸۵ ساله این دسته‌بندی را انجام دادند.

متغیرهای سلامتی که در این مطالعه در نظر گرفته شده‌اند شامل ناراحتی‌های مزمن مثل خستگی، درد، بی‌خوابی، افسردگی، بیماری قلبی، آرتریت، سکته مغزی یا سرطان هستند. همچنین رفتارهایی نظیر استعمال سیگار، مصرف الکل و میزان پیاده‌روی افراد در هفته در این مطالعه بررسی شد.

مطلب قبلی

apples این روزها در هر میوه فروشی که وارد می‌شوید آووکادو نیز به چشم می خورد. می توانید بودجه سبد میوه تان را طوری تنظیم کنید که از خواص فوق العاده این میوه نیز بهره‌مند شوید. باید بدانید که خواص فوق العاده این میوه ناشی از وجود اسید اولئیک (نوعی از اسیدهای چرب اشباع نشده مونو) است. این ترکیب سالم باعث کاهش میزان کلسترول خون می‌شود. علاوه بر این آووکادو حاوی فیبر زیادی است که باعث ایجاد احساس سیری زودهنگام شده و …

مطلب بعدی

teen والدین نگران همیشه آرزو دارند بتوانند به ذهن نوجوانان سرکش خود وارد شوند و اکنون دانشمندان، اسکن‌های مغزی تهیه کرده‌اند که دقیقا رویدادهای درون مغز نوجوانان را در زمان طغیانگری آن‌ها نشان می‌دهد. نتایج تحقیقات دانشمندان دانشگاه کالیفرنیای جنوبی نشان می‌دهد که چگونه طغیان‌ها در اثر نیاز فرد جوان برای اثبات فردیتش و همچنین تمایل به مستقل شدن از خانواده ایجاد می‌شود. محققان با استفاده از اسکن ام‌آرآی به بررسی فعالیت مغزی 22 نوجوان 16 تا 18 ساله پرداخته و طی آن، …
کلیه حقوق و اسناد این سایت متعلق به گروه بین المللی آگاهان آینده پارس می باشد٬
و هرگونه برداشت از روی محتوای این سایت تنها با ذکر منبع بلامانع می باشد.