هنگام کار با رایانه امگا ۳ بخورید - گروه بین‌المللی آگاهان
اخبار و مقالات

هنگام کار با رایانه امگا ۳ بخورید

omega3

پژوهشگران به افرادی که ساعات متمادی مجبور به کار با دستگاه کامپیوتر هستند توصیه می‌کنند تحت نظارت پزشک از مواد غذایی حاوی امگا ۳ و یا مکمل‌های دارویی این ماده مغذی استفاده کنند.

کارشناسان با مطالعه بر روی ۴۷۸ نفر داوطلب که ساعات طولانی با کامپیوتر کار کرده‌اند و دچار خشکی چشم، سوزش، خارش و درد در ناحیه چشم شده‌اند دریافته‌اند مصرف امگا ۳ توانسته‌ تا حد فراوانی مشکلات چشمی آنها را کاهش دهد.

کارشناسان در یک مطالعه ۳ ماهه به طور مرتب به گروهی از داوطلبان امگا ۳ و به گروه دیگر دارو نما داده‌اند و نتایج را با یکدیگر مقایسه کرده‌اند.

براساس نتایج حاصله افرادی که روغن ماهی یا امگا ۳ مصرف کرده‌اند با کاهش محسوس علائم خشکی، قرمزی و سوزش چشم مواجه شده‌اند.

کارشناسان اعتقاد دارند امگا ۳ در مواد غذایی چون گردو و ماهی‌های روغنی وجود دارد و سبب کاهش التهاب و افزایش گردش خون در چشم و حفظ سلامت چشم و افزایش ترشح اشک می‌شود. نتایج این پژوهش در مجله Contact lens& anterioreye به چاپ رسیده است.

برچسب ها: - -

مطلب قبلی

zanjabil زنجیبل یکی از گیاهانی است که خواص بسیار زیادی دارد و یکی از این خاصیت ها، تاثیر بسیار زیاد زنجبیل در لاغری است. با خوردن این چای زنجبیلی لاغر شده و وزن تان را کم کنید. چای زنجبیلی یکی از طبیعی ترین درمان های موجود با خواص فوق العاده ای است که در جهت ارتقای سلامتی بدن غوغا می کند. این نوشیدنی در بین تمام خواصی که دارد به شما کمک می کند که به ساده ترین و سالم ترین شیوه …

مطلب بعدی

Boy & Girl Children Using Laptop Computer at Home از موارد حایز اهمیت دیگر، محبت بی‌قید و شرط والدین است. بهترین راه برای تأمین سلامت عاطفی پایدار فرزندان، دریافت عشقی بی‌پایان و بدون مرز از جانب پدر و مادر است که او را برای همیشه در مقابل افسردگی واکسینه خواهد کرد. کودک آن‌چه را می‌بیند، انجام می‌دهد؛ نه آن‌چه را می‌شنود. بنابراین آن‌چه محرز است این است که بچه‌های شاد و خوش‌بین، صرف‌نظر از ساختار ژنتیکی، محصول خانواده‌ای شاد خواهند بو؛ چراکه تحقیقات نشان می‌دهد که اگرچه گاهی افسردگی و …
کلیه حقوق و اسناد این سایت متعلق به گروه بین المللی آگاهان آینده پارس می باشد٬
و هرگونه برداشت از روی محتوای این سایت تنها با ذکر منبع بلامانع می باشد.