قارچ را داغ داغ بخورید! - گروه بین‌المللی آگاهان
اخبار و مقالات

قارچ را داغ داغ بخورید!

mushroom

مهم نیست کدام نوع آن را انتخاب می‌کنید؛ صدفی یا معمولی. به هر حال مصرف قارچ می‌تواند تا حد زیادی سیستم ایمنی بدن شما را بالا ببرد.

قارچ مانع سرماخوردگی می شود. قارچ شامل مقدار زیادی ارگوتیونین هم هست.

ارگوتیونین یک آنتی اکسیدان قوی است که برخلاف آنتی‌اکسیدان‌های دیگر در فرایند پخت و پز ازبین نمی‌رود، بنابراین شما می‌توانید با خیال راحت قارچ را بجوشانید و در سوپ بریزید بدون اینکه نگران از بین رفتن آنتی‌اکسیدان آن شوید.

بررسی ها نشان می دهند مصرف قارچ پخته و داغ می تواند عفونت های بدن را از بین ببرد و مصرف وزانه دو عدد قارچ پخته شده و داغ می تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کند و یبوست و نفخ معده را نیز درمان کند.

مطلب قبلی

relax آدم هایی منفی، افراد فریبکار، اشخاص بدبین و انسان هایی بی منطق و کینه جو، بیمارانی هستند که در فضا، ناآرامی را انتشار می دهند و دل ها را افسرده و ذهن ها را مغشوش می کنند آدم هایی ناهنجار که با کارهای زشت و ناپسند خود سعی می کنند، از درون متشنج و ناآرام خویش فرار کنند؛ هر چند حتی با این کار به آرامش و قراری که آرزویش را دارند، نمی رسند. اما از سوی دیگر باعث تلاطم و …

مطلب بعدی

prostate-cancer طبق مطالعات جدید پیاده روی با سرعت کم به مدت سه ساعت در هفته‌ به کاهش عوارض درمان بیماری سرطان پروستات کمک می‌کند. مدیر این تحقیقات می‌گوید: سه ساعت پیاده روی نه چندان شدید در طول هفته‌ باعث کاهش خستگی، افسردگی و مشکلات مربوط به وزن می‌شود. اگر بیماران با سرعت بیشتر تنها 90 دقیقه در هفته‌ پیاده روی کنند همین فواید را کسب خواهند کرد. نتایج این تحقیقات در مجله "مراقبت سرطان" منتشر می‌شود. این اولین مطالعاتی است که نشان می‌دهد شدت …
کلیه حقوق و اسناد این سایت متعلق به گروه بین المللی آگاهان آینده پارس می باشد٬
و هرگونه برداشت از روی محتوای این سایت تنها با ذکر منبع بلامانع می باشد.