خطر در کمین مردان دچار افسردگی - گروه بین‌المللی آگاهان
اخبار و مقالات

خطر در کمین مردان دچار افسردگی

depression

متخصصان انستیتو ملی سلامت روان معتقدند که افسردگی در هر سنی قابل درمان است و اغلب بیماران به درمان پاسخ می دهند. اگرچه زنان ۳ برابرمردان اقدام به خودکشی می کنند اما بر اساس آمارهای موسسه پیشگیری از خودکشی امریکا، خودکشی در مردان اغلب به مرگ منتهی می شود. در سال ۲۰۰۹، ۷۹ درصد کل موارد خودکشی به مردان اختصاص داشت.

میزان خودکشی در مردان بالای ۶۵ سال افزایش می یابد (۷ برابر زنان در همین سنین). بیش از۶۰ درصد مرگ های ناشی از خودکشی به دلیل افسردگی شدید می باشد.

دوری از جامعه و از دست دادن همسر از دیگر عوامل موثر در اقدام به خودکشی در مردان است. مردان اغلب افسردگی را با ناراحتی یکسان می دانند در حالی که شایع ترین علایم افسردگی عبارتند از خستگی، خواب زیاد، آشفتگی، بی قراری، عدم تمرکز، تحریک پذیری و تغییر در اشتها یا خواب.

مطلب قبلی

dr2 از شوهرتان بخواهید در صورت مشاهده لکه ای مشکوک، تغییر رنگ ناحیه پوست یا خال و برآمدگی سریعا با دکتر مشورت کنید. بیماری های مردان تعجب نمی کنیم اگر شوهر شما هم هنگام درد کشیدن بادی به غبغب بیندازد و با قیافه ای شبیه سوپرمن ها بگوید که نیازی به وزیت دکتر ندارد و اگر کمی صبر کند همه چیز درست می شود اما برخلاف تصور این دسته از آقایان، صبر کردن نه تنها چیزی را درست نمی کند، بلکه علائم بیماری …

مطلب بعدی

handcream چنانچه سهوا بدون استفاده دستکش، کار کردید و پوست دست شما با مواد پاک‌کننده تماس یافت، اقدامات زیر را انجام دهید. ابتدا دست خود را با آب لیمو ماساژ دهید؛ سپس به دست‌های خود یک کرم کم چربی مرطوب‌کننده بمالید. محلول زیر برای این منظور مناسب است: 30 گرم گلیسیرین، به اضافه ‌30 گرم گلاب. با نمک دریا پوست‌های خسته را جان تازه‌ای ببخشید. اگر دست‌های شما دچار هرگونه مشکل یا بیماری شد، حتما به پزشک مراجعه کنید. دست‌هایتان را ماساژ دهید. اگر پوست …
کلیه حقوق و اسناد این سایت متعلق به گروه بین المللی آگاهان آینده پارس می باشد٬
و هرگونه برداشت از روی محتوای این سایت تنها با ذکر منبع بلامانع می باشد.