اسفناج بخورید تا لاغر شوید - گروه بین‌المللی آگاهان
اخبار و مقالات

اسفناج بخورید تا لاغر شوید

esfenaj

بررسی‌های پزشکان نشان می‌دهد یک نوع ترکیب موجود در اسفناج با کاهش سرعت هضم چربی موجب می‌شود که میل به غذا خوردن بخصوص در مردان کمتر شود.

به گفته محققان عصاره ریز کیسه‌ها موجود در اسفناج با آزادسازی هورمون‌های سیری که برای کنترل احساس گرسنگی مفید هستند، می‌تواند میل به غذا خوردن را کاهش دهد.

«فرانک ال گرینوی» از مرکز تحقیقات پزشکی پنینگتون در لوئیزیانای آمریکا، گفت: کاهش احساس گرسنگی و عدم تمایل به مصرف غذاهای حاوی نمک ممکن است ریزکیسه‌ها را برای مبتلایان به فشار خون بالا و بر طرف ساختن مشکلات چاقی مرتبط با آن سودمند سازد.

در این بررسی محققان به تاثیر مصرف عصاره ریز کیسه‌های موجود در اسفناج روی احساس سیری میزان غذای دریافتی، لیپیدها و گلوکز پرداختند.

نتایج به دست آمده نشان داد عصاره اسفناج حاوی ریزکیسه‌ها مدت زمان احساس سیری را در فرد دو ساعت بیشتر می‌کند.

مطلب قبلی

lie البته این موضوع جالبی است که بدانیم چرا یک کودک در یک موقعیت دروغ می‌گوید؛ درباره علل دروغگویی در کودکان می‌توان گفت ترس در کودک می‌تواند یکی از علل دروغگویی باشد. در واقع گاهی کودک دروغ می‌گوید، زیرا از راست گفتن و پیامدهایش و تنبیه و سرزنش شدن می‌ترسد. همچنین گاهی کودک برای جلب توجه دروغ می‌گوید، زیرا فکر می‌کند والدینش به‌اندازه کافی او را دوست ندارند. علت دیگر دروغگویی در کودک را می‌توان بی‌اعتمادی وی به والدینش دانست و اینکه …

مطلب بعدی

khiar خیار حاوی ویتامین K و مناسب فعال سازی جریان خون است دو برش دایره‌ای خیار را به مدت 10 دقیقه در یخچال گذاشته سپس به مدت 10 دقیقه روی چشم‌های بسته قرار دهید . برطرف کردن گودی و پف‌های زیر چشم و اطراف ناحیه چشم به راحتی امکان پذیر است. طبق مطالعات انجام شده توسط پژوهشگران در دانشگاه روچستر، بر طرف کردن گودی‌ها و پف‌های زیر چشم واطراف ناحیه چشم به راحتی امکان پذیر است. معمولا در سنین 25 تا 35 سالگی اطراف …
کلیه حقوق و اسناد این سایت متعلق به گروه بین المللی آگاهان آینده پارس می باشد٬
و هرگونه برداشت از روی محتوای این سایت تنها با ذکر منبع بلامانع می باشد.